thats my cool and i can't take it off

god morgon god morgon god förmiddag.
lagom kul igår..
sköna dudes bjöd på en massa öl.....
resultatet av det blev ganska roligt..
de sa att jag hade fina armar för att gå estet..
sedan dansade jag med crazy girls... det var också ganska roligt.
kändes dock som att jag missat stor del av kvällen när jag samtala om allt och inget, bla korta liv självmord och hemmafruar..
det som fattades var väl att cykla i gryningen..
vi testade att sova tre stycken i min säng, det blev väldigt varmt.

peace.

add:
på mc donalds ville en jättekort kille (typ, minst fem cm kortare än jag !) ta med mig hem.
jag tacka nej och blev lite förundrad över hans längd...
det skulle vara kul om man träffade fler som va som han.. ja.

nu ska jag äta chips som jag hittade i vardagsrummet. någon har säkert spottat på dom.


Kommentarer
Postat av: anna

och allt detta hände när du hade den kickass nsygga pelikan tröjan?!!!! mm det verkar rätt händelserikt. tell me all about it later

2008-07-06 @ 14:39:11
Postat av: e



ja, allt förutom sovandet hände i FLAMINGO tröjan. (Y)

nu ska jag fixa en delfintröja.

(inte så händelserikt, dock)

2008-07-06 @ 15:04:28
Postat av: anna

åh härligt

2008-07-06 @ 17:00:24
Postat av: disa

låter fun, jag borde följt med :(

"de sa att jag hade fina armar för att gå estet.. " hahaha!

2008-07-07 @ 13:38:45
Postat av: e

ja, det var rätt kul.. vi dansade på scenen :)

det är väldigt trevligt att samtala med äldre, gör det på freda/lördag (??) när ni går ut! :)

2008-07-07 @ 20:50:11
Postat av: disa

i will do my best!

2008-07-08 @ 20:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0