hold on !

nu pratar jag med kim på msn.

"hej, jag heter emelie. ni kanske känner igen mig som bildare, och därför tror att jag är en deppig typ, men nu ska jag dansa tofflorna av er för att bevisa motsatsen, hejdå"




ta ett ögonblick och titta på den här bilden

HAHAHAHAHA!
så bra bild!
lillebror jonas är lite obehaglig, då menar jag inte att han beter sig skumt (det vet jag inget om) utan att han är typ femton och ser sjukt bredaxlad och vältränad ut... (inte på den här bilden dock, här ser han liten ut, som han är.)

(förresten tyckte jag at detta var kul...
http://www.youtube.com/watch?v=F0IWHfBr-Cw&NR=1 )

i söndags blev jag så sugen på att bära hatt.
kanske snor jag lankans. ?

Kommentarer
Postat av: kim

den minsta är ju större än båda sina bröder. det såg jag på vma. kosttillskott!?

2008-09-18 @ 12:46:16
Postat av: emelie

jag vet, så obehagligt!!

2008-09-18 @ 14:57:46
Postat av: disa

OH MY GOD! SER DU VEM DEN MITTERSTA ÄR SJUUUHUUUKT LIK!?!?!

2008-09-19 @ 09:28:02
Postat av: disa

haha, kul video!

2008-09-19 @ 09:30:11
Postat av: emelie

kanske om du ger mig en ldetråd?



you just got rick roll'd.

2008-09-19 @ 11:25:17
URL: http://mywealthyfather.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0